onsdag 4 juni 2008

Då var Stockholm avklarat då! Hade det jättebra! Mötte min kompis som jag skulle bo hos o vi gck en liten runda på stan. Satte oss sen o käka lite vid Kungsträdgården. Sen gick vi hem till henne på Kungsholmen o satte oss på balkongen o drack lite vin o cider. Härligt!

Måndagen spenderade jag på stan naturligtvis. Stressade faktiskt runt lite tyvär för att hinna se så många affärer som möjligt... Lunchade med min kompis. Det blev sushi-jättegott! Fast jag tog en mammaportion som innebär att det inte är någon rå fisk, vilket ju faktiskt är själva grejen med sushi...Ja ja!

Innan jag tog bussen hem mötte jag upp en killkompis som jag inte träffat på nästan ett år. Vi tog en fika o tjötade lite. Trevligt!

Hade med mig kameran till huvudstaden för att ta några fina bilder, men det enda jag hann med var den här....Man väljer ju sina motiv liksom. =)



Här kommer lite bilder på E som för övrigt klarade sig utmärkt hemma med bara pappa.

Vad äter du Limpan?


Får jag smaka?


Jasså räka....


Nej jag äter hellre gräs jag! =)


Fick för mig att sy ett par tights till honom-ja E alltså... tänkte att det nog inte skulle va så svårt o det var det ju inte. Det blev ett par grönblommiga. =)



I morgon styr vi nog kosan ner till Halland där R kommer ifrån.
Han är ju ledig tre dagar nu så vi passar på i det fina vädret.

Kram kram

1 kommentar:

Nina sa...

Hi hi, söt keps han har.. undrar vart jag sett den förut ;) Kram