måndag 29 september 2008

Första stegen.....

....tog lilla E igår, med endast 3 dagar kvar till 1-årsdagen o gissa om han såg lycklig ut?
En stolt mamma blev ju oxå förstås lycklig och vi skrattade tillsammans. Det var bara 5-6 steg men oj så viktiga ändå.
Idag har det inte blivit mer än 2 st men han fortsätter öva.


I dag är min födelsedag o jag har spenderat den med flyttstädning av vår lägenhet. Roligare saker kan man ju göra men nu är det snart färdigt iallafall.

Huset är klart om ca 2-3 veckor o under tiden bor vi hos mina föräldrar.

I morgon återstår den sista städningen o sen är det förberedelser inför E´s stora dag på torsdag.


Mamma du glömmer väl inte oss...?


Kram kram

3 kommentarer:

Nina sa...

GRATTIS på födelsedagen som var igår, hoppas den var bra! Kul att E börjar ta sig några steg... då går han om ett par veckor skulle jag tro =)
Kram kram!

Nina sa...

Jodå, han har gått i typ två veckor nu.. fast han började runt ettårsdagen... men han har gått på heltid *haha* i typ två veckor... *kram*

Anonym sa...

hej tjejen :) men det är väl kul för E att få en kompis att leka med? och bebismage är bland det finaste jag vet iaf, du blir ju tjock av en anledning, jag är bara småfet av choklad jag*ler*

ska bli så kul att se mer bilder av huset, ni har liknande smak som mig och min sambo :) stor kram sara