söndag 10 oktober 2010

Fynd!


Har då o då kikat efter en säng som kan passa N när han inte längre ska ha spjälsängen. Vill inte ha någon ny variant utan någon gamal utdragbar eftersom E även har det.

Här om dagen var jag inne på Solareturen och då stog den där! För 190 kr blev den min. Hade visserligen tänkt mig en lite större variant, men den här duger ju till att börja med.

R har nu slipat den och nu ska den bara målas i svart.....nej vad säger jag....VITT menar jag ju naturligtvis ;)

Hoppas ni haft en trevlig helg! Kram

2 kommentarer:

Mia sa...

Det är fint med gamla saker men det tar så lång tid att göra i ordning och jag har aldrig det tålamodet tyvärr. Hoppas du lägger ut en bild när det är färdigt också så jag får se resultatet.

Maria sa...

Kul att fynda. Blir säkert jättefin när den är helt klar. Hoppas allt e bra med er?! Har ringt o ringt, lämnat meddelande. Hoppas du inte sagt upp bekantskapen för missade födelsedagar*smile* har dåligt samvete till tusen
psssst....jag har paket till er båda;)