torsdag 16 juni 2011

Nytt på tapeten

FÖRE:


EFTER:












Har länge funderat på att sätta upp lite tapet bakom tvn. Har inte riktigt vetat vad jag vill ha bara. Men helt plötsligt såg jag en bild på en tapet o kände att den var rätt. Trodde väl aldrig att jag skulle välja någon med blått i men nu sitter den där o det känns bra.

Det har även kommit upp tapet på väggen mot badrummet. Det syns inte så bra på bilderna för den är väldigt diskret och det var meningen. Den är iallafall beige med små vita prickar.

Fina pionerna har slagit ut också så en sådan bild fick oxå följa med.


Har idag varit på ett extra ultraljud då barnmorskan var osäker på att det var huvudet som låg neråt men det var det! Så det är skönt, nu är det bara att vänta, fast det är ju några veckor kvar.


Kram Anna















2 kommentarer:

Collage Rebecca sa...

Jätte fint! Och en prickig :) Fick du "kökshyllanmedsmåfack" ?

Alva & Axel sa...

Väldigt snyggt! Jag fixar överföring imorgon på fm så hoppas jag pengarna finns innan helgen. Haft besök hela dagen idag men de kom med posten idag och de var super fina!! Tack för hjälpen!! Kram