söndag 23 oktober 2011

One piece









Då var snart helgen över för den här gången. Har varit en lugn helg för att vara mig.... Igår var det ju trist väder så hela familjen tog en fika på muséet i stan. Har nog inte varit där o fikat/ätit sedan E var liten, men där är så mysigt och så har dom ju en sådan fin shop med lite allt möjligt smått o gott.


När vi ändå var på stan kunde jag inte låta bli att springa in på Lindex och köpa en varsin "one piece" till E o N. Ynka 299 kr och så hade dom 20 % clubrabatt just denna helgen.

Så mysiga och killarna gillade dom skarpt. E frågade direkt i morse om han fick ta på sig sin dress och N kom lite sömndrucken ut ur sitt rum med overallen över axeln o sa lite trumpet: Jag vill ha min dress på mig!

Det är ju ett gott betyg!

Idag var det bättre väder så vi tog en långpromenad som även blivit standard på söndagarna. Härligt!

Kram Anna

Inga kommentarer: