fredag 6 juli 2012

Sommarskrud




Tyckte det var dags för sängen att få lite sommarkänsla. Idén fick jag från bloggen "Mokkasin". Hon hade sytt kuddfodral av en gardin med knytband som var på rea på Åhléns. Blev så förtjust i tyget så jag var tvungen att använda mig av samma. Det blev tre nya kuddar och så räckte det till nytt tyg på sänggaveln. Knytbanden på gardingen återanvänder man till att "stänga" kuddarna med.
Och med sommarklädsel på sängen kom visst riktiga sommaren till slut. Äntligen har vi fått gå ner till stranden och bada jag och barnen. Idag är det visserligen mulet men värmen finns där.
Nu gör jag min sista jobbhelg sen är det dags för semester!

Trevlig helg! Kram 

1 kommentar:

Nina sa...

Jättesnyggt! Om jag lär mig kameran och lär dig så kan väl du lära mig att sy ;)
Vi får ta en helg utan barn typ... he he
Kram Nina