söndag 18 maj 2008

Lite pyssel och shoppat!

Tänkte beställa ett halsband med namnbricka från en tjej som heter Malin Lindström vars sida jag hade som länk här på bloggen. Hade funderat på det länge och när jag väl skulle göra det så var sidan borta....Kanske har hon tagit bort den. Tråkigt eftersom hon hade halsband till bra priser.
Lyckligtvis hittade jag en annan med samma pris!! =)
Så där blev det en beställning. Beställde bara en bricka eftersom jag hade kedja redan och blev mycket nöjd.

Hennes sida finner du på http://namnsmycke.mine.nu/.




En fråga: Har sett att en del skriver vad internetsidan heter, typ IKEA och sen kan man bara klicka på namnet så kommer man till sidan. Någon som vet hur man gör det?


Har sytt lite oxå. Gjorde en liten kanin, ja det ska föreställa det...till lilla E. Såg en sådan variant på Inreda.com som var väldigt dyr och tänkte att en sådan kan väl inte vara så svår att sy. Och det var den ju inte. Även om den inte blev lika fin som orginalet.



Var på jakt efter en korg att lägga lite kuddar, filtar el dyligt i och tänkte att jag tar mig en titt på logen hemma hos mina föräldrar. Och jajamensan! Där stor precis en sådan jag ville ha. Med lite vit sprayfärg blev jag nöjd.



På kort tid har tre av mina kompisar fått barn, tjejer allihop. Jag är så glad för deras skull. Man blir nästan lite avundsjuk när man vet att dom sitter där med sina färskingar. Men jag har ju världens goaste vildbas här så jag är helt nöjd. =)

Kramelikram!

1 kommentar:

Anonym sa...

vilket fint smycke! Jag har aldrig halsband på mig, verkligen aldrig, men nu blev jag lite sugen. Ska ju jobba i höst och då vill jag ha med mig skruttan hela tiden. Gör det nåt om jag härmas?

Kram