torsdag 15 maj 2008

Nu så...

...var det dags att visa sovrummet. Bättre sent än aldrig. =)




Köpte brickan häromdagen för en tjuga. Tyckte den hade så härliga färger, fast det fanns typ 7 andra sorter oxå så det var svårt att välja.



E´s lilla väska som han har när han ska ut o resa.


Den bruna nallen köpte jag när jag var i Sydamerika. Den är gjord av lama-ull och är sååå mjuk. Naturligtvis är det E´s favorit och den somnar han så sött med under armen.



Här kommer lite husbilder oxå.





Fick en tomatplanta av en blivande granne här om dagen. Gula små tomater. Min mamma fick en med röda så nu blir det tävling om vem som kan få några tomater på den. Gissar att det inte kommer att bli jag...
Hoppas ni får en trevlig helg o att solen kan titta fram lite...
Vi ska titta lite på badrumsinredning.
Kram Anna

1 kommentar:

Nina sa...

Tror visst att du kommer att få tomater på din planta, bara du vattnar den och pratar lite med den varje dag ;) Krossningen kändes men det gick helt ok. Flåsade på som jag troligen hade gjort om jag hade förlöst Hugo på vanligt sätt, så nu fick jag ju användning för den där andningen iallafall tillslut *fniss*