söndag 14 juni 2009

Twins!




För ett tag sedan ropade jag in en tyg-kanin av Faster atta (se min blogglista) på Tradera. Det blev sedan ett misstag när hon råkade skicka kaninen till min gamla adress trots att jag mailat den nya.
Hon lovade då att hon skulle sy en ny och som plåster på såren skickade hon med ett litet "ängla-hjärta". Så sött!
Det roliga var att jag ringde till posten o sökte efter den första kaninen men ingen sådan hade kommit in. Hon tog mina uppgifter så att dom kunde skicka den till rätt adress om den skulle komma till rätta. Så när vi kom hem i början på veckan låg en ljusblå kanin i postlådan, ja eller på köksbordet eftersom mina föräldrar tagit in posten =)
så nu har jag två kaniner.
Erbjöd mig att betala samma summa för den andra som jag gav för den första men jag behövde inte det utan fick den istället för allt strul. Vilken gullig tjej! Henne kan jag rekommendera att göra affärer med! =)

Kram kram

2 kommentarer:

Grodmamman sa...

Söta kaniner! Tur i oturen att den första kom bort då!:) Och snällt att du slapp betala för den!
Kram

Mia sa...

Hur gulliga som helst! Vilken schysst tjej.