torsdag 20 augusti 2009

Hallen med ny gammal byrå










Lite bilder från vår hall idag.
Mamma och pappa hade ett tag en låg byrå i sin hall. Rätt ful med sin bruna färg och guld-handtag... När jag nu hittade den i förrådet för ett tag sedan kom jag på att den nog skulle bli rätt fin med lite färg och nya handtag.
Bråttom som jag har att komma igång glömde jag naturligtvis att ta en bild på hur den såg ut innan...
Så här blev den iallafall.
Knopparna köpte jag på Indiska och sittdynorna är från Ohlssons tyger.
Hjärtkrokarna på väggen är från Bruka Design.
Stenen med Välkommen på köpte jag när vi var i Göteborg på Balders Hage, en av mina favoritbutiker.

Kram kram

3 kommentarer:

Nina sa...

Å handtagen på byrån är supersöta (funderar på var jag själv skulle kunna ha såna)...
Kram!

Nyanser av vitt sa...

Den blev jättefin. Jag älskar olika typer av knoppar.
Välkommen in till mig. Imorgon börjar min första tävling
Kram Agneta

Grodmamman sa...

Tänk vad lite vit färg och nya knoppar kan göra!:)
Kram