måndag 28 april 2008

Magsjuka, födelsedagskalas o hus naturligtvis...

Börjar veckan med att va sjuk..Inte kul! någon slags magsjuedrama tror jag =) Illamående, ont i kroppen, huvudet och allmänt hängig.
Min mamma har E så att jag kan vila, för efter att lilla E varit hängig oxå är han nu back in bussiness i sitt vildaste jag och galopperade fram i sin gåstol...
Tyckte synd om honom när jag bara låg bredvid o tittade på o inte lekte med honom så då fick han det bättre med sin mormor. Men nu när han inte är här saknar jag honom såååå. Hans gåstol står tom o stilla där på golvet och ingen leker med leksakerna. Ingen som gör lycko-skrik...Ja ja, nu behöver jag ju inte överdriva för han ska ju bara vara där över dan. =)
Efter att ha sovit några timmar känner jag mig lite piggare iallafall o det är skönt.

På lördagen ringde en kompis som jobbar på Scala-teatern här i stan och tyckte att mamma A och pappa R skulle få gå ut och roa sig för dom hade biljetter över till Jonas Gardell "tillfällig gäst i ditt liv". Så det var bara att pallra sig ner o hämta två biljetter vilket var tur för det var väldans bra show!! Tack lilla Jessica för det. =)

Igår var vi hos min syster och firade hennes mellanbarn-eller barn o barn-han fyller faktiskt 20 idag!
Då vi skulle vara där på eftermiddagen förväntade vi oss ingen mat utan åt efter vägen. Det visade sig tydligen att min syster iallafall hade berättat för mig att det skulle bli mat.... Fortfarande kan jag ju skylla liiite på amningen men inte länge till...


Både ytterväggar och innerväggar är nu klara på vårt hus så nu kan man se ordentligt hur alla rum ser ut. Endast några små-justeringar är kvar och nästa vecka ska takstolarna på.
Det blir nu svårare att visa vad som händer i huset på insidan men har tagit några bilder i allafall.



Framsida



Garaget



Vardagsrum



Öppning i väggen från vardagsrummet in till köket



Sovrummet



Matplats kök




Ha en bra vecka! Kramis







Inga kommentarer: