tisdag 22 april 2008

Syfrossa

Helgen som var tillbringade lilla E och jag i Göteborg, närmare bestämt på Särö hos en gammal jobbarkompis. Vi åkte tillsammans med en nuvarande =)jobbarkompis till mig och hennes son. Vädret var strålande hela helgen och lördagen spenderade vi ute hela dagen. Hade grillpremiär på kvällen och det smakade ju bara sååå gott!!!




Har fått lite syfrossa och gjort ett antal mössor till E. Har fått mina vävda namnband på posten idag så det var bara att sy på. Gör det hela lite personligare tycker jag.




Här är även en snuttefilt med "flärpar" och en mega-damsugare. Sydde dom för ett tag sedan men har väntat på sista tuchen med namnbanden.




Igår var vi på Hammarö hela dagen hos mina föräldrar och vi gottade oss i solen. Kan ju inte låta bli att visa lite fler husbilder därifrån.... Blocken som ligger över där fönstren ska vara väger 117 kg...!! Och dom bar dom upp för hand...




Världens bästa pappa! och projektledare =)





Njut nu av det härliga vädret. Om R hört rätt kommer det tydligen bli den varmaste sommaren på 150 år....Tur att man inte är gravid i år. =)



Kram kram

Inga kommentarer: