söndag 5 september 2010

Konstnärer

Jag lät mina små prinsar få måla lite här om dagen. Köpte akrylfärg på Panduro och även en canvastavla som E fick måla på. Han är rätt intensiv när han målar och vill gärna täcka pappret med färg så det passade bra tycker jag. Det var meningen att N inte skulle få vara med i den här aktiviteten från början men nu blev det ändrade planer. Jag inser nu att jag naturligtvis skulle köpt en tavla åt honom också som han kunde måla på.... Det får bli en annan dag.
E tyckte det var jättekul och blev nöjd med sin tavla som ny pryder väggen bredvid tvn.
Vem vet, han kanske har en konstnärlig ådra, vi har ju konstnärer i släkten.....








Igår hade vi lite kräftskiva hos oss och hade det väldigt trevligt. Vi var 11 vuxna och 4 barn så det var nästan fullt på altanen. Vi kunde sitta ute hela kvällen med hjälp av lite infravärmaeoch det var så mysigt!




Kram kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var ju roligt att E kan måla
han blir nog en riktig stor konstnär om han bara får fortsätta.
Hälsningar FarFar.