söndag 19 september 2010

Valdagen




Då har man varit och röstat idag. Det är ju inte så lätt att välja, särskilt som man inte är så insatt som man borde....men nu har jag valt.
Ett annat val jag gjorde för precis 4 år sedan var att ta över katten Limpan från min kompis. Ett val jag verkligen inte ångrat. När han kom till oss var han väldigt rädd och osäker. Att gå ut var inte och tänka på och han hade ju varit innekatt hela sitt liv fram till att vi flyttade till vårt hus. Nu är han en trygg och säker kisse som tar för sig och vill gå ut. Inte så långt kanske men han går ut iallafall. Visst kan han vara lite jobbig ibland då han mjauar rätt mycket, men han är verkligen en personlig katt som vi älskar så mycket!
I år blir han 17 år och jag hoppas han ska hänga med ett bra tag till.
Puss på dig min Limpa!

Kram Anna

Inga kommentarer: