måndag 10 mars 2008

Datorstrul....

Är äntligen tillbaka vid datorn efter några dagars uppehåll.... Både telefon och bredband har varit ur funktion de senaste dagarna och efter att en tjej från Tele2 varit här i dag konstaterade hon att sladden till telefonjacket var av... Dumt nog hade vi inte testat det andra jacket vi har. Men, men, det kan ju vara bra med lite semester från datorn så man hinner lite annat. Sätter man sig o "surfar" så blir man liksom kvar. Det är som en drog konstigt nog.
När jag nu iallafall sätter mig för att skriva lite så funkar det inte att lägga in bilder. Vad trött jag blir! En fick jag dit sen blev det error. Försöker senare istället.

Bilden är en present jag gav bort till min kompis som fyllde år här om veckan. Tycker det är lite kul att slå in fina paket. Innehållet var presentkort som hon kan använda när vi ska på Lasse Winnerbäck till sommaren.


KRAM

Inga kommentarer: