tisdag 11 mars 2008

Jobb och vårpyssel!

Vad gulliga ni är när ni lämnar kommentarer hos mig. Kul att få lite respons. Det är alltid välkommet!

I dag har jag varit o jobbat lite för första gången sedan E föddes. Det var riktigt kul! Jobbade bara 4 timmar men det var lagom. Under tiden var mormor hos oss och var barnvakt.

Förra veckan bakade jag lite igen. När jag skulle leta efter något att förvara det goda i hittade jag inget så då var jag och inhandlade dom här söta burkarna. Har tittat på dom länge men nu slog jag till!



Annars har jag försökt göra lite vår-/påskfint hemma med växter. Hittade den lilla söta koppen med guldrand på Myrorna. Planterade en liten växt i.
Det svåra med blommorna här hemma är att man måste ha dom utom räckhåll för katten.....Han vill gärna mumsa på dom flesta.















Konstigt vad fort det blir mycket saker i lägenheten... Efter dopet har ju antalet saker växt förstås och man vet inte vart man ska göra av allt riktigt. Bor man i en liten tvåa med knapp förvaring så är det lite svårt. Blir skönt när vårt hus blir klart och lilla E får ett eget rum för sina saker.
Ha en fortsatt bra vecka! Kraaam






3 kommentarer:

Anonym sa...

hej anna! tack för din kommetar hos mig. blir så glad! vilka fina burkar du köpt, riktigt våriga. Gillade din kopp från Myrorna, blev toppen med en växt i.

Vad skönt det kommer bli för er sedan med mer förvaring och mer yta att leva på i huset sen.

tycker din blogg är så fin!

stor kram Sara

Anonym sa...

Hej! UL gick bra bebisen gick igenom och den beräknas komma den 3 aug.
Hade ni dop i söndags? Hoppas det gick bra och att allt blev som det skulle :) Blev E överraskad av vattnet eller gick det bra med prällen...? Kram

IKT i min vardag sa...

Hejsan! Har också de läckra kakburkarna från Panduro, blir så mycket godare kakor...
Var också på dop för ett litet tag sedan, tycker det är svårt med doppresenter. Er servettvikning var så söt!

Hälsningar Linda