torsdag 20 mars 2008

Loppis och härligt väder....

Sist jag skrev var jag ju rätt less på vädret. Men dagen efter sken solen skarpt och det var helt underbart! Så den här gången får jag väl lägga in lite härliga vinterbilder. =)



Hästviksvägen....Det är vår väg det!
Kortet är taget från mina föräldrars hus. Bortanför det lilla vedskjulet kommer vårt hus att vara!
Var på loppis här om dagen. Vet inte om man kan kalla det loppis igentligen. Det heter Solareturen och där lämnar folk in massa saker dom inte vill ha. Hittade den här korgen för 25 kr. Ska spraya lite ny vit färg på den. Kanske kan den användas till nästa bäbis, om det blir en sådan. Under tiden finns det ju andra som gärna kryper ner där...

Var tvungen att köpa dom här små söta kopparna också! Det vita behöver ju brytas av med lite färg oxå. Funderar på att inhandla lite turkosa saker till vardagsrummet. =O



Nu när jag sitter här o skriver i min blogg blir jag irriterad över två saker.
Dels när man ska ladda upp bilder - varje gång man kommer in i rutan där man ska välja bild så kommer bilderna upp som lista...Man måste då gå in o ändra till "visa som små ikoner" varje gång.
Sen när man lagt in alla bilder och ska skriva text mellan bilderna så hoppar teckensnittet och färgen hela tiden tillbaka till standard. Och då räcker det inte att trycka på verdana då som i mitt fall, utan man måste trycka på ett annat teckensnitt först och sen det som man vill ha....
Dagens I-landsproblem....
Hoppas ni får en trevlig påsk!

Kram!



2 kommentarer:

Nina sa...

Fina bilder!
Hoppas ni får en mysig påsk!
Kramar Nina

Husbilsresan sa...

Hej och tack för att du kikade in hos mej.Ja, det är mina kissar...Ozzi och Iza.Kul att hitta en ny bekantskap här i bloggvärden.Du visar så fina bilder och vad spännande att bygga hus.Vilken härlig resa du verka ha haft till sydamerika....vilka bilder!
HA nu en skön fortsättning på påskhelgen.
Kram/Gunn