måndag 17 mars 2008

Vinter igen....

Jaha, då var det vinter igen då....Började snöa igår kväll och jag tänkte att det blir nog inget av det...Kul att R väckte mig i morse med nyheten att det var full snöstorm ute.... Storm var väl att ta i, han ska alltid överdriva =)

Drömmer mig bort i mina bilder från Sydamerika istället och tänkte att jag kan ju dela med mig lite. I hopp om att glädja någon i detta trista väder.
Om någon vill se mer bilder och kanske läsa om vad vi gjorde finns min dagbok från resan på www.resedagboken.se
Mitt alias är dooris




"Death road" i Bolivia som vi cyklade nerför (drygt 6 mil)





Här bodde vi hos en familj i amazonas.
Från Inka-leden
På väg över gränsen till Venezuela. Mycket packning pga all shopping....
Den här är kul...shoppingcenter som axepterar kreditkort. =)





Ha en bra dag! Kram














1 kommentar:

Nina sa...

Å vad härligt det ser ut! Sitter här och känner mig småfrusen... Vad kul att ni kommer på dopet förresten!!! =) *** KRAM ***