måndag 31 mars 2008

Grått o trist...

Så här grått och trist var det när vi vaknade i morse.... Den första bilden är från vardagsrumsfönstret och dom två andra från köket.





Medans pappa R sussade vidare så myste E och jag till det vid gröten.





Till och med spindeln i köksfönstret tyckte det var grått och trist. =)



När det är sådant här väder vill man bara myyyysa. Skulle vilja läsa en bra bok, men om jag känner mig rätt har jag ingen ro till det och vad jag känner lilla E rätt ger inte han någon ro till det heller....


I helgen tog hela familjen en sväng på stan. Jag fick mig ett par nya jeans, vilket var behövligt, och lilla E fick en ny bil. Den är så himla söt och matchar med hans "favvo-myra" som han fick i doppresent.




När vi var hos mina föräldrar i går så hade mamma lagt fram ett påslakarn som jag hade när jag var liten. Det var så gulligt.
Det fick nu tjäna under E´s lilla rumpa vid blöjbyte. =)




I eftermiddag ska vi besöka en kompis till mig. Det var såååå länge sen jag var där så det blir trevligt.

Ha en bra vecka! KRAM

4 kommentarer:

Anonym sa...

hej!! vi verkar ha samma problem, haha.. städar och kastar och fyller på :) ljuslyktor har jag kommit på att jag har för många av efter att ha packat upp en hel massa i flytten.. men vi har ju som sagt ett hus nu, så jag kanske får plats med några till?

tack för dina fina ord om huset, vänta bara tills du får se hur det ser ut nu.. hela vardagsrummet är tomt, då sambon ska börja måla.. aaahhh!! längtar tills det är klart :)

vilken söt liten son du har, en riktig gobit!! vilken fin bil han fick, älskar brios leksaker.. har kvar mina sedan jag var liten, de är tidlösa och håller eb evighet (inte för att jag är såå gammal, haha).

stor kram sara

In my house sa...

Hej tjejen!
Tack för titten os mig,,,kul med någon ny,å hitta juh jag till dig!!

Oj o, vad kul med husbygge! och allt planerande som ni har framför er,,,dona & pyssla...
Kram j

Nina sa...

Så söt myran var! Och ändå är jag ju sjukt trött på myror just nu =) Får väl ringa anticimex igen imorgon för dom försvinner ju inte... suck... Visst kan jag komma och rolla *haha* När ska jag komma!? Kram

Nina sa...

Ja det var ju smart! Det ska jag göra bums =) Tack för en trevlig pratstund förut =) *kram*